first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شكوى هامة

محمد دياب
الاندرتيكر
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الاندرتيكر
بببببببببببببببببب
الاندرتيكر

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالخميس يوليو 19, 2007 12:11 am

[size=24]رسالة الى كل الاعضاء المشرفين بصفة عامة والى المشرف العام بصفة خاصة احب اقول ان المنتدى فيه وسايط مع احترامى للجميع لكن ده اللى شايفه فى مشتركيين اسهامته لم تتعدى ال50 رسالة ومانحهم المشرف العام اشارات تميز فضية وذهبية ومشتركين تعدو 500رسالة ولم يمنحوا اشارة تميز ممكن اعرف السبب من الاعضاء المحترمين [/size]
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 1:52 pm

اولا بشكرك انك اتكلمت بكل صراحه

تانى حاجه يااستاذ اندرتيكر انا مش بدى الرتب للاعضاء اللى كتبو مواضيع كتير انا بدى الرتب للاعضاء اللى مواضيعهم جذابه وبيكون فيها ردوود كتير وبيردو على مواضيع الاعضاء
علشان ممكن واحد يقعد ساعه واحده على النت يحط 100 موضوع كوبى وبيست من غير ما تكون مواضيعه ليها لازمه وغير جذابه فممكن عضو يعمل عشر مواضيع كويسين اخليه مشرف وواحد تانى يكتب 1000 موضوع ومدلوش اى رتبه
على ما اعتقد الفكره وصلت بالطريقه دى
https://firstone.yoo7.com
الاندرتيكر
بببببببببببببببببب
الاندرتيكر

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 11:14 pm

يا رااااااااااااااجل عموما كل واحد حر فى رائيه يا ابو دياب لكن ده هو الى حاصل يا ديب وعموما الف مبروك على النجاح بس دى م من عويدك
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى
احمر شفايف

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 12:12 am

مبروك يا محمد علي النجاح
*SALY*
زائر

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 12:31 am

بصراحه كلام محمد دياب مظبوط ميه فى الميه

انا بهنيك على كلامك وعلى نجاحك بس انت نجحت فى ايه ؟؟!!
الاندرتيكر
بببببببببببببببببب
الاندرتيكر

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 12:43 am

فعلا للوصول للقمة لابد من اتباع الاساليب الرخيصة وكتير من الاعضاء لا يستحقوا تلك العلامات وال خلنى اقول كدة شعار المنتدى بتاعك الديمقراطية ولا انت غيرته والاسلوب الى اتبعه الكثير من الاعضاء وهو المجاملة وانت عااااااااااااارف انا بقصد مين بكلامى
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 3:58 pm

انا عن نفسى مش بحب اجامل بس كل واحدليه حق عليا فعضو مثلا بقاله كتير او بيكت كويس جدا وعامل مواضيع كويسه مش معقول من اول غلطه احذف عضويته لانى بيكون اعضاء المنتدى عارفينه

وعلى العموم كل واحد فى المنتدى انا معايا مستندات تدينه اينعم الرسايل والردود انا بشيلها وبحتفظ بيها فى قاعده بيانات المنتدى فالكل بيغلط يا حماده بس الاحسن ان الموضوع ينتهى ودى صح ولو انتا عايز رتبه انا الصراحه شايف اللى معاهم رتب مفيش واحد بيستعملها غير لما واحد يرد عليه رد مش كويس يشيله مع ان دا بيوصلنى من قاعده البيانات لما اى حد يحزف موضوع او ينقله بس مش شايف واحد بيستعمله فى حاجه مفيده فمثلا لو واحد كاتب موضوع مش فى مكانه يحطه فى مكانه ولو الموضوع مش منظم ينظمه لغايه ميتعلم العضو انه ينظم الموضوع

وشكرا على التهنئه من اندرتيكر واحمر شفايف
وانا نجحت فى الكليه يا سالى
https://firstone.yoo7.com
المصرى
بببببببببببببببببب
المصرى

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2007 6:03 am

انا شايف ان محمد بيتكلم صح وشايف كمان ان المنتدى زى العسل
على كده ويا اندر تيكر على فكره مش بالعلامات ولا الأشارات
كملها كلية التجاره
والف مليون مبروك على النجاح
ابو لطفى
Moderator
Moderator
ابو لطفى

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2007 11:40 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوريــــــــن
العمده الصغير اونو
مشرف ماسى
مشرف ماسى
العمده الصغير اونو

شكوى هامة Empty
مُساهمةموضوع: رد: شكوى هامة   شكوى هامة Icon_minitimeالأحد يوليو 29, 2007 2:44 pm

يا ديب اديه مشرف عشان خاطري خليه يهده دا محسسسني انه هياخد مشرف في وزارة الداخليه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شكوى هامة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-