first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى كل اعضاء المنتدى

ابو لطفى
ROZITA
SHAZA
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
SHAZA

الى كل اعضاء المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالجمعة أبريل 27, 2007 11:31 pm

بليز يادياب وياكل اعضاء المنتدى لو ممكن تجيبولى فى المنتدى الفنى صور للوىء عمران الممثل اكون مشكوره جدا ليكم وياريت تهتموا بالموضوع
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
ROZITA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأحد أبريل 29, 2007 1:20 am

يادى لؤى عمران ان مااتجننتى قريب بسببه مبئاش روز ههههههههههههههههههههههههههه ياجماعه اوعو حد يجبلها حاااااااااااااااااااااااااجه ههههههههههههههههههههههههه
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
SHAZA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالإثنين أبريل 30, 2007 9:14 pm

ليه بس كده ياروزيتا انا بجد هتجنن لو مش لقيت الصور دى سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
ابو لطفى
Moderator
Moderator
ابو لطفى

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 5:20 am

على فكره الجنان للبنات كويس
اتجنى و اتوكلى على الله متخفيش
ههههههههههههههههههههههههههههه
هبقى ابعتلك لوى فى المستشفى
المصرى
بببببببببببببببببب
المصرى

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء مايو 15, 2007 2:19 am

ممكن اعرف مين لؤى
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
SHAZA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 12:04 am

ميرسى يابولطفى على زوقك وخفه دمك وانا مستنياه فالمستشفى اوك ههههههههههههههههههههههههههههههههه
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
SHAZA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 12:17 am

اولا انا مش عارفهيامصرى ان كنت بتسال على لوىء عشان تستهزاء زى ابو لطفى وروزيتا ولا عشان انت ممكن تجيبلى صوره وعموما لوىء عمران ممثل كان فى مسلسل اسلحه دمار شامل وانا معجبه بيه جدا لدرجه الجنان زى روزيتا مابتوصف وياريت لو تقدر تجيبلى صوره اكون مشكوره ليك جدا
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى
احمر شفايف

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 3:22 am

طب هو جنسيته ايه والمسلسل اسمه ايه
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
SHAZA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 3:09 pm

جنسيته مصرى والمسلسل اسمه اسلحه دمار شامل مش معقول ياجماعه مفيش اى حد يعرف الممثل ده ولا حتى شاف لقطه من المسلسل
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى
احمر شفايف

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 4:12 pm

معلش اصلي ماليش في المسلسلات العربي بس احاول اشوفهولك
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
ROZITA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 8:01 pm

انتى لسه بتدورى عليه يابنتى هو ده حد يعرفه اصلا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ولوحد لاقاه مش هيجبهولك علشان ربنا يزيدك جنان كده ويكرمك ونشوفك فى العباسيه قريب هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 8:33 pm

لا انا مش هدور عليه علشان هوا بيمسل فى مسلسل اسمه اسلحه دمار شامل انتو عايزين امريكا تضرب المنتدى بالطيران
https://firstone.yoo7.com
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
ROZITA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 8:37 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه ايوه يامحمد خاف على المنتدى بتاعك احسن شذا شكلها ناويالك على نيه سودا بعيد عنك ههههههههههههههههههههههههههه
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 8:46 pm

مهو انا اللى خايف منه ده اصلى انا بعرف كل اعضاء المنتدى شخصيا وكلمتهم الا انتى وشذا مش عارفكم مين بس ولا يهم احنا قدها وقدود

انا على فكره بهزررررررررررررررررررررررررر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
https://firstone.yoo7.com
SHAZA
مشرف فضى
مشرف فضى
SHAZA

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 11:31 pm

ميرسى يادياب بس الواضح كده ان الموضوع بتاعى قلب موضوعى كوميدى للهزار من جميع اعضاء المنتدى وعموما ماشى ياروزيتا انا هعرف اجيب الصور دى منين
Heba Naeem
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
Heba Naeem

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء المنتدى   الى كل اعضاء المنتدى Icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 1:04 am

ازيكوااااااااااا
انا عارفاه مش ده اللى مثل فيلم عشان ربنا يحبك الللى كان بيحب داليا البحيرى صح

الى كل اعضاء المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-