first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المصرى
محمد دياب
ابو لطفى
احمر شفايف
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى
احمر شفايف

لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 5:58 pm

أولا أحب أحى الأعضااااء كلهم ، هى اللعبه بمنتهى الاختصار عباره عن مواقف و انت تقول هتتصرف فيها ازاى يعنى مثلا أنا هاخش اقول موقف و اللى بعدى يقول لو كان فى الموقف ده هيتصرف إزاى و يقول موقف و اللى بعده يرد على الموقف بتاعه و كذلك على طول و يارب يعجبكم و أحب أوضحا أكتر مثلا :

أنا هاقول ((( تتصرف ازاى لو الشبشب بتاعك اتقطع و انت نازل فى الشارع و بعيد عن البيت )))
اللى بعدى يبدأ يرد عليا مثلا (( هارجع البيت و امشى حافى فى الشارع ))) و كذلك على طول

ياااااااااااااااا رب تعجبكم .

و بما أن انا اللى حاطط اللعبه ده أنا هبتدى السؤال الأول و يا ويل اللى بعدى

يا ترى لو وقع منك البنطلون أو الجيبه فى شارع عمومى هتعمل ايه؟

ابو لطفى
Moderator
Moderator
ابو لطفى

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 9:46 pm

سوال بصراحه كفائه
بس اقولك هعمل ايه همشى عادى اعمل نفسى بتمرن على الجرى ى الشارع عادى محدش ليه حاجه عندى بس .............
السوال .......... لو انت قاعد مع البنت بتاعك او انت قاعده مع الولد الى بتحبيه وجه واحد فجأه ضربك او ضربك وبصيت على اساس تعرف مين ده لقيت انه والدك او ولدتك هتعمل ايه قدام صحابك..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 4:07 am

اول حاجه ابويا مش هيضربنى لاى سبب كان
ثانيا هو لو شافنى مع واحده هيفرح قوى عشان انا مش بحب امشى مع البنات وهو عايزنى امشى مع واحده عشان انتا عارف ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟طبعا

والسؤال للى بعدى هو
وهو برضه على الضرب
لو انتى قاعد (قاعده) مع اللى بتحبه(بتحبيه) وجه واحد (واحده) وقام ضاربك على قفاك وجره
والصراحه هو اقوى منك بكتير جدا ولو جريت وراه هيضربك تانى؟
https://firstone.yoo7.com
المصرى
بببببببببببببببببب
المصرى

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 4:35 am

على فكره منظر فظيع بس صدقنى هاموت على نفسى من الضحك بعد ماخرج من الموقف الل انا فيه بس يارب ما يحصلش ها كدب وحاول افهمه انى هيه زميلتى وده عادى وربنا يستر ويسكت وصحابى لا زم يعدوها ولا ايه يابو لطفى لو سكت اروح اموت احسن لازم اعمل حاجه بس فى حد شافه وهو بيضربنى هههههههههه
البندق الاسمر
بببببببببببببببببب
البندق الاسمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 3:25 am

اللعبة دى حلوة قوى وانا هاسال سؤاللو انت دخلت مطعم كبير وطلبت اكل كتير وبمبلغ كبير
وبعد كدة اكتشفت انو المحفظة مش معاك ولا لابس ساعة ولا خاتم ولا اى حاجة
يعنى من الاخر ممعاكش اى ضمان تتصرف ازاى
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 4:49 pm

يعنى الصراحه موقف محرج بس اقولك والامر لله

لو قدرت اهرب ههرب واجرى ولو مقدرتش اغسل بيهم صحون
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والسؤال للى بعدى لو ماشى فى الشارع ولقيت واحده جميله ماشيه قدامك وقعدت تعاكسها
ولما بصت عليك علشان تشتمك طبعا لقيتها واحده قريبتك هتقلها ايه
وطبعا مش هتقولها انك كنت عارف وبتهزر معاها لانكم فى الشارع يعنى قدام الناس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
https://firstone.yoo7.com
sweetymoaa
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
sweetymoaa

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد مايو 27, 2007 1:24 am

لا يا ميدو عادى بس

اقولها هو انتى وكدة بقى

ايه موقفك لو وانت قاعد مع الجو بتاعك او الجو بتاعتك ولقيت او لاقيتى مثلا الحب القديم هب عليك كدة بقى تعمل ايه او تعملى ابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.firstone2007.tk
المصرى
بببببببببببببببببب
المصرى

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 2:58 am

منك لله ايه الأسئله التعجيزيه ديه هافتكس اى حوار للى قاعد معاها وسيب المكان وامشى مفيش غير كده على ما أعتقد

تخيل انك قاعد مع الجو برده وفجأه ابوها واخوتها معدين فشفوك وانت ماسك ايدها ومظبط الكلام هاتعمل ايه ’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
البندق الاسمر
بببببببببببببببببب
البندق الاسمر

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 6:46 am

عادى يابو رحمة هاقولها قوليلو انى اخوكى هههههههههههههههههههههههههة

بمناسبة الامتحانات لو اضبطت بورقة غش تعمل اية[
sweetyemoo
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
sweetyemoo

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 9:11 pm

عادي خالص هقول مش بتاعتي دة مقلب معمول فيا او ممكن اقول نسيت اخرجها برة لان اللجنة ابتدت وانا بطلعها

والسؤال هو((تعمل اية لو لقيت البنت اللي انت هتطلب ايديها او لسة هتتكلم عليها كمان اسبوعين كدة مع ولد معاك في الكلية انت بتكرهة مووووووووت اعدين جمب بعض وعمال يهزر معاها وماسك ايديها وانت قاعد جمبيهم بس هما مش شايفينك))؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sweetyemoo
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
sweetyemoo

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 9:12 pm

كانوا في الميكروباص كانوا لسة جايين من خروجة جامدة
*SALY*
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يونيو 17, 2007 7:26 pm

عادى يا ايمووووووووووو

لو انا بس ولد بقى ش بنت بقى اللى هايخونى

عادى هاديلو بوكس فى وشه اطيرة وهى

هائولها روحى لحالك

بعد كدة بقى اشرب من دمه براحتى
الأفوكاتو
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
الأفوكاتو

مُساهمةموضوع: رد: لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 15, 2007 5:44 pm

ولو كنت مع واحدة فى سيارة كامل العدد ووقف السواق لشخصية هامة وطلب منك انك تنزل وتركب في الشنطة؟
http://www.mglawyer.piczo.com

لعبةازاي تتصرف لو انت في؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1