first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب على النت!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sweetymoaa
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
sweetymoaa

الحب على النت!! Empty
مُساهمةموضوع: الحب على النت!!   الحب على النت!! Icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2007 4:30 pm

انتشرت ظاهرة الحب ع النت ورغم ان كتير كتب عن الموضوع لكن محدش وصل لسبب المشكله دي ولا ناقشها والنهاردا مع بعض حابه اناقشها معاكم ياترى ايه اللي بيدفعنا ان انا نتعلق كدا بأشخاص يادوب بنكتب لهم وبسيط لوشوفناهم السبب هو ان احنا حياتنا بقت فاضيه لدرجة اننا
عاوزين نملاها بأي طريقه وطبعا المبدء كله غلط قابلت كتير اوي في الفتره دي يجوا يحكولي يقولولي انهم حبوا من خلال النت ولما بشرحلهم الظروف اللي خليتهم يحبوا ع النت مش بيصدقوا بس اللي بقولوا هو الحقيقه مفيش حب ع النت دي بتبقا كدبه احنا اللي بنكدبها واحنا اللي بنصدقها .............

وانتوا رايكوا ايـــــــه

--------------------

الحب على النت!! 3dd15e1722 الحب على النت!! 242eb5500d

الحب على النت!! Lahdah-8e2193c9d0

الله عليك يا تامر

http://www.firstone2007.tk
ساحرة العيون
بببببببببببببببببب
ساحرة العيون

الحب على النت!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب على النت!!   الحب على النت!! Icon_minitimeالسبت نوفمبر 21, 2009 7:44 pm

مش عرفة ولاهي انا مرة حبيت واحد من كلامي معاه على النت بس اصلا انا كنت اعرفوا ومامتي تعرف مامتوا بس حصلت المشاكل لاننا نعرف بعض بيكلموا وحبتوا وحبها وكلام الناس اللي ملهوش فايدة لو الواحد عايز يتكلم مع حد بلاش حد يعرفوا على النت ولا يحاول يحب حد على النت ولا حتى لو كان يعرفوا

الحب على النت!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-