first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sweetymoaa
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
sweetymoaa

ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2007 4:59 pm

تسمحولى ياجماعه انى اتكلم فى الموضوع دا لانه فعلا موضوع شيق ومهم اوى اولا بقه ليه منقولش ان الظروف هى اللى حكمت علينا بكده حكمت اننا نكون فى الوضع دا
صدقونى ولا العيب من البنت ولا العيب من الولد العيب ان مجتمعنا فيه حجات غلط كتير تحكم علينا انا احنا لازم نتكيف معاها ونعيش
اللحظه الى بنمر بيها وكل واحد مننا سواء بنت او ولد عايز يحب ويتحب ويعيش اللحظه الحلوه علشان يبقى اسمه جربها وعشها
وعرف عيوبها ومميزاتها ويكتسب خبره فى التعامل باساليب مختلفه مع الجنس التانى
وبعدين مش لازم تكون كل علاقه بين شاب وشابه تكون علاقه من اجل غرض ماااا
ممكن تكون علاقه جريل فرند _ وممكن يبقو اصدقاء عمل وممكن وممكن _ عزيزه عليك وعايز تنصحها ولازم تقبلها هتسبها تعمل الى فى دماغها ولا هتروح تكلمها من
اجل انك عايز تكلمها علشان ترشدها لسكتها الصح وكذلك البنت انا مش بتكلم كده عن الشباب بس
انا عن نفسى معنديش اى اعتراض انا الشاب يكلم البنت ويرشدها ويكلمها ويخليها تحبه علشان متلجأش لحد تانى
ممكن يكون فى صفات سيئه ده لو شايف نفسك هتقدر على كده ولو مش واثق من نفسك متدخلش موضوع ذى ده

ويمكن يكون السبب فى خروج البنت مع الولد هو الظروف السيئه اللى البلد فيها و صعوبه الارتباط بين الشباب
و مع ذلك مش شرط ان بنت تخرج مع ولد يبقا فيه حاجه غلط دى بتعتمد على اخلاق البنت و الولد كمان ... بتتكلمو عن الارتباط كانه حاجه سهله و اى حد يقدر يعملها و اى حاجه تانيه تبقا هى الغلط
و انا شايفه ان ده ظلم للبنات و الولاد كمان ......
و الموضوع ده بيفتح موضوع ان الحب نفسه هو شىء غلط ؟ انا رايى ان الحب شىء جميل جدا و مش حرام لكن المهم ان الحب ده يخليك تبقا انسان احسن و تطور من نفسك علشان اللى بتحبه و مش حب ابدا اللى يخليك تغلط لان الحب اسمى من كده بكتير ...
http://www.firstone2007.tk
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يونيو 10, 2007 4:53 am

انا الصراحه معاكى قلبا وقالبا فى الموضوه ده

بس المفروض البنت متفكرش انها تخرج مع شاب وهيا فيها ذره شك من نحيته وانه ماشى معاها يتسلى
وعن الصداقه بين الشاب والبنت فلازم تكون ليها حدود وانا برأى ان البنت هيا اللى بتحط الحدود دى مش الولد لان اى صداقه او علاقه حب بين الشاب والفتاه البنت اللى هيا اللى بتحط الحدود
وعلى العموم انا مجربت علاقه مباشره مع بنت ودا راى النظرى فقط فلو فيه غلط يا ريت حد يقوله

وشكرا جدا على الموضوع
https://firstone.yoo7.com
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
ROZITA

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يونيو 10, 2007 2:09 pm

الاول بشكرك كتير ياسويتى على الموضوع الجميل ده وفعلا نحب نعرف راءى كل الاعضاء بس على فكره انا مختلفه معاكى تماما ممكن تقولى عليا مزوداها معقده محدش بيفكر كده اليومين دول بس حقيقى انا ضد خروج البنت مع الولد تماما وبعتبرها غلط وغلط كبير كمان ايا كان الولد ده ايه او البنت دى ايه حتى لو الاتنين فى قمة الاحترام معلش احنا فى مجتمع مبيرحمش ممكن تكونى ماشيه فى امان الله ومش فى نيتك اى حاجه ولاهو كمان بس يطلعلكو شخصيه نفسيتها ضعيفه تقول كلام مالوش اى اساس من الصحه ومتقوليليش ادام مبعملش غلط مش هيهمنى معلش البنت سمعتها مهمه جدا حتى لو كان مجرد كلام لازم تحافظى على نفسك حتى لو لمجرد الكلام وبعدين معلش يعنى مش من قلة البنات قفلت معانا ومش هنلاقى حد يرشدنا غير ولد انا رائيى ان ملهاش اى لازمه البنت لازم تحافظ على نفسها اكتر من كده شويه وبعدين هقولك على حاجه لو واحد عايز يرتبط بيكى بجد وسال عنك وعرف انك ليكى صاحب ولد او خرجتى مع ولد انسى انه ممكن يفكر فيكى لسبب بسيط بيقولك وانا ايه يضمنلى انها متكونش كده بعد ماارتبط بيها يعنى فى كل الحالات البنت هى اللى بتخسر وصدقينى مهما حاولنا نتغير العادات الشرقيه بتجرى فى دمنا هنفضل مجتمع شرقى مهما حصل
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى
احمر شفايف

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يونيو 11, 2007 7:23 am

شكر ليكم علي هذا النقاش البناء وانا ليا كلمه مافيش واحده تخرج مع واحد مايبقاش ليها اي صفه رسميه

ليه البنت بتخرج مع الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-