first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نهايه المشاكل

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد دياب
رئيس المنتدى
محمد دياب

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 4:26 pm

يا جماعه والله العظيم انا مش عارف اقول ايه بسبب المشاكل الكتير اللى بتقوم مش عارف سببها ايه والمشكله اول ما اعرف اسبابها بتكون اسباب تافهه

والمشكله ان المشاكل فى الفتره الاخيره بتكون بين البنات يعنى لو حسبت اخر عشر مشاكل هيكون 8 منهم على الاقل بين البنات وبيكونو هما الطرفين مع ان المفروض ان البنات تبقى مشاكلها قليله ولو حصلت يبقى بينهم وبين الولاد لو حب واح يستظرف وكده يعنى
والصراحه ان المشاكل بتبتدى بحاجات تافهه يعنى مثلا رد جاف او كلمه مش وحشه ولكن بارده او فيها تريقه بتقوم مشاكل كبيره وبتدخل فيها اعضاء تانين وبتكبر على ايه مش عارف

فلو سمحتو ممكن تنسو المشاكل ولو واحد اترد عليه رد مش كويس يبعتلى على الايميل او رساله خاصه ويحكيلى اللى حصل وانا هتصرف
اصل المشكله انه لما واحده بترد على رد وحش بتقول كلام وحش فالثانيه مش بتسكت وبترد وهكذا فالمشكله بتكبر فلو سمحتو لو واحد ولاد او بنات اترد عليه رد وحش او حصلت معاه اى حاجه يطنش ويكلمنى وانا اوعدكم هتصرف

وعايز لو سمحتو اللىهيرد عليا ميجيبش سيره مشكله بينه وبين عضو تنى علشان بدل ميكون موضوع للصلح يكون موضوع زياده مشاكل
https://firstone.yoo7.com
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
ROZITA

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 24, 2007 4:48 pm

انا هقولك نهاية المشاكل دى ايه وفعلا شذا كان عندها حق بس اخر حاجه هقولهالك ياريت تكون لسه فاكر انك انت اللى قولتلى اى مشكله تقابلك اتعاملى معاها واى رد ميعجبكيش احذفيه على العلم انى بردو لحد دلوقتى لاغلط فى سالى ولا فى غيرها بس مش مشكله انا هريحك من كل المشاكل دى انانفسى زهقت اصلا انا لو بتعامل مع اطفال كان ارحم ايه هو احنا فى حرب انا عن نفسى ماليش فى وجع الدماغ ده واللى الناس اللى كنت هنا علشانهم الحمدلله معايا ايميلاتهم ويكفينى انى طلعت من المنتدى بصحاب واخوات زيهم حل كل المشاكل دى ان انا وشذا نطلع من المنتدى عادى جدا حاضر هنفزلكو طلبكو ومفيش اى مشكله لاعندى ولاعند شذا بس عايزه اقول لناس معينه حاجه بسيطه وهما عارفين نفسهم كويس ولو دخلو بمليون اسم تانى اسلوبهم واضح زى الشمس ومن اول يوم ومش انالوحدى اللى ملاحظه ده بس عادى احنا بنكبر دماغنا لانها حاجه متخصناش على فكره انا هرجع المنتدى ده تانى بس كزايره بس بعد فتره ان شاء الله وساعتها المنتدى هيكون ........ ولابلاش وقتها هقولكو لانه طول مافيه ناس بالاسلوب ده عمره ماهيستمر سلامى للجميع بالاخص الناس اللى بحبها ويحبونى
بيكهام
مشرف
مشرف

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالخميس أغسطس 02, 2007 12:47 am

نهايه انهى مشاكل هى المشاكل فى المنتدى ده بتخلص دى ملهاش اخر والحمد لله
انا بكلمك دلوقتى بصفتى واحد من اللى اتعمل معاهم مشاكل وبدون اى اسباب عادى بتحصل ممكن واحد تحصله مشاكل من غير ميكون فى سبب بس مشفتهاش غير هنا الصراحة وبيتهيالى مش هتكون فى اى حته تانية انا بقى ولا رديت على حد رد جاف ولا بارد ولا تريقة ولا الكلام ده خالص وبعدين لاقيت واحد صاحبنا ماشى ورايا فى كل حتة وعمال يستفزنى بشتى الطرق وطبعا انا رديت عليه اوووم ايه بقى الكلام معجبش ناس تانية راحت الناس التانية دى برضه داخلة شاتمانى وهكذا بقى لال وكل ما واحد يتكلم يقولك بيكهام يطرد واحد تانى يقولك هلغى عضويتك
على ايه مش عارف عملت ايه مش عارف بس هى الظاهر المشاكل هنا بتبقى حسب المزاج يعنى واخد داخل متعكنن شويه ينقى واحد يعمل معاه مشكله كدة على طول من غير سبب
الصراحة كان نفسى اكمل والمنتدى يكون اهدى من كدة وكان نفسى فعلا الاقى نفسى معاكوا لكن للاسف ده محصلش على العموم (كنت هقول متشكر على الوقت الجميل اللى قضيته معاكوا)بس ده محصلش برضه على العموم برضه انا عدت عليه لحظات حلوة فى المنتدى هفضل شايلهالكوا متخفش وبيتهيالى كدة المشاكل قربت تنتهى ادينى ماشى اهو ومش راجع تانى وشايف من شويه ناس تانية برضه سابت المنتدى يعنى المنتدى بيخف كويس والله يلا علشان الناس اللى عايزة تعمل مشاكل متلاقيش حد تتخانق معاه
بس قبل ما امشى السلام امانه ليك يابو لطفى ولا تزعل نفسك يعم ادينى سايبهالك مخضرة اهو ومن غير متلغى العضويه يعنى اعتبرها استقاله
والسلام امانة ليكى يسالى برضه يسيتى ادينى ماشى ومن غير متحاولى تعملى استفتاء وتطالبى بتطردى
وشويه هتقولوا مهدورا دمه لا مش مستاهلة
انا عن نفسى مش فاضى لوجع الدماغ ده الواحد اللى فيه مكفيه
بس لو فكرت ارجع تانى هرجعلكوا بعد اذنكوا زاير ليس اكتر بس ده مش دلوقتى برضه يعنى ممكن كل فترة اجى ابص عليكوا اشوف ايه اخبار حرق الدم عندكوا والكلام ده
يلا سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
والسلام بلاخص للناس اللى حبونى المنتدى ده
https://firstone.yoo7.com/profile.forum?mode=register&am
ابو لطفى
Moderator
Moderator
ابو لطفى

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالخميس أغسطس 02, 2007 7:42 am

اساس المشكله سالى وانا كل الى قولته انى الى بيتشاكل بيدخل روزيتا فى النص
وانت لو تلاحظ فى كل مشكله
تلاقى انى روزيتا بتدخل فى المشكله بدون ارادتها
وانت عارفنى انا بس بدخل علاشان اهدى النفوس بس
يعنى اهدى الموضوع لقيت سالى قلبت عليه وسكتلها بس علاشان خطرك والله علاشان المشكله متكبرش
اوكى
ووالله انا من راءى انى الموضوع خلاص مات
ومفيش اى داعى انه اى واحد يتكلم فى الموضوع ده تانى
لانى اى واحد يتكلم فى الموضوع ده تانى
المشكله هتتفتح تانى وهتبقى هيصه
والسلام عليكم

ويا جماعه نصيحه اخويه كبروا دماغكم خالص من المشاكل بتاعت العيال دى
*SALY*
زائر

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالخميس أغسطس 02, 2007 2:23 pm

الفرعون العاشق المحب لروزيتا
ابو لطفى
Moderator
Moderator
ابو لطفى

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالخميس أغسطس 02, 2007 5:48 pm

كل واحد بيدل على البيئه لى منها صح يا جماعه
احمر شفايف
مشرف ماسى
مشرف ماسى
احمر شفايف

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالجمعة أغسطس 03, 2007 1:24 am

ايه الحوار يا جماعه انا مش فاهم ايه اللي حصل ممكن حد يفهمني
بيكهام
مشرف
مشرف

نهايه المشاكل Empty
مُساهمةموضوع: رد: نهايه المشاكل   نهايه المشاكل Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2007 12:34 am

ينهار ابيض انت لسه كل ده محدش عايزك يفهمك
ايه الناس دى
https://firstone.yoo7.com/profile.forum?mode=register&am

نهايه المشاكل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-