first one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

first one

مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال في قمة الاحراج .. للبنات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ROZITA
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
ROZITA

سؤال في قمة الاحراج .. للبنات Empty
مُساهمةموضوع: سؤال في قمة الاحراج .. للبنات   سؤال في قمة الاحراج .. للبنات Icon_minitimeالإثنين أبريل 02, 2007 10:30 pm

لو انك مرة كنت تجلسين مع اختك وكانت اختك تحمل بيدها طفل صغير وجميل جدا وقالت لك اختك انا مشغولة شوي ممكن تحملينه عني شوي بس, وبالفعل اخذتي الطفل منها وحملتيه بيدك واخذتي تلاعبينه وتحادثينة واثناء ذلك كنت تقولين للطفل الصغير اعطني بوسه حبيبي , وكررت هذا الطلب ربما تحصلين من الطفل على بوسة , لكن الطفل لم يستجب لطلبك وظللت تكررين الطلب منه وترفعين صوتك وتقولين بصوت عالي اعطني بوسة حبيبي واثناء ذلك فتحت عينيك واذا انت على فراشك وقد تجمع حولك امك وابوك واخوتك على صراخك وانت تقولين اعطني بوسة حبيبي واكتشفت انك كنت تحلمين فسالك من هم حولك ممن تطلبين منه ان يعطيك بوسة ؟؟؟؟!!!!!!!!

فماذا تقولين لهم؟؟؟؟
محمود عبد العليم
بببببببببببببببببب

مُساهمةموضوع: رد: سؤال في قمة الاحراج .. للبنات   سؤال في قمة الاحراج .. للبنات Icon_minitimeالجمعة مايو 25, 2007 3:09 am

عادى جدا
محمود عبد العليم
بببببببببببببببببب

مُساهمةموضوع: رد: سؤال في قمة الاحراج .. للبنات   سؤال في قمة الاحراج .. للبنات Icon_minitimeالجمعة مايو 25, 2007 3:11 am

و ايه يعنى برده عادى
ايه الغلط
*SALY*
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال في قمة الاحراج .. للبنات   سؤال في قمة الاحراج .. للبنات Icon_minitimeالسبت يوليو 07, 2007 3:36 am

سورى انا اسفه بس انا ملاحظه ان مكتوب للبنات

سؤال للبنات
مو الولاد
انا اسفه يعنى بلا احراج مش قصدى بس مجرد ملاحظه بس

اقول الحلم بس موضوع ملخبط شويه انا عايزة تاوضيح اكتر
sweetyemoo
مشرف ذهبى
مشرف ذهبى
sweetyemoo

مُساهمةموضوع: رد: سؤال في قمة الاحراج .. للبنات   سؤال في قمة الاحراج .. للبنات Icon_minitimeالسبت يوليو 07, 2007 11:22 am

عادي خالص

هاحكي الحلم ولو محدش صدق هقول انا فاكرة انا كلت اية امبارح وانا صاحية علشان افتكر حاجة وانا نايمة

سؤال في قمة الاحراج .. للبنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-